Monday, January 25, 2016

Officialy 27

Assalamualaikum

Apa khabar semua? Alhamdulillah aku sihat di kepulauan ini, aku bersyukur pada Allah atas kurniaan kesihatan yang berpanjangan kepadaku dan kasih sayang yang tak pernah surut dari orang sekeliling aku. Alhamdulillah thumma alhamdulillah, Allah maha besar, maha penyanyang

18 Januari 2016 genap sudah umur aku 27 tahun, terima kasih atas segala ucapan dan doa yang dititipkan oleh anda semua, hanya Allah yang dapat membalasnya. Rasa tinggal berapa tahun je lagi aku nak masuk 30 series, semoga Allah mendengar dan memakbulkan segala doa aku sebelum aku masuk 30 an. Amin ya Rabb.

Time birthday aku ada di Pulau Tuba, jadi takda la celebrate apa pun, cuma yang kelakarnya suami aku boleh lupa hari jadi aku, punya la aku merajuk dengan dia, hantar gambar kita muncung pun dia tak faham lagi hahahah. Tapi petang tu dia da ingat da, dia pun call dan wish aku thru whassap, tapi satu pun aku tak reply, terasa punya pasal, tapi bila fikir balik ya Allah teruknya perangai! Berdosa sebab selalu buat suami kecik hati dengan aku. Lagipun suami aku sibuk dengan kerja, as a wife aku seharusnya lebih berlapang dada dan aku harus sedar ak pun dah makin tua, ucapan birthday bukan lagi keutamaan huhu. Ampun abang, i love you.




Satu ja yang aku ingat semakin bertambah usia semakin dekat kita dengan kematian, sudah bersediakah aku?






No comments:

Post a Comment

Reactions