Monday, September 7, 2015

Bukan semua orang suka kat kamu! Ingat sikit!

Asslamualaikum

Cikgu A: Kamu ni nak datang kelas tambahan malam ke tak??? Kenapa buat perangai tak masuk
              kelas ni??
B.         :Saya tak mau masuk kelas Sains ja 
CikguA: Kenapa pulak?
B         :sebab saya tak suka Cikgu Shakira

Well thats hurt, walaupun B tak cakap directly to muka aku🙄🙄, 

dalam beberapa hari aku banyak pikir kenapa B jadi macam tu padahal tahun lepas dia antara murid kesayangan aku (pandai), dari semua budak lelaki kelas dia, B sorang ja bagi hadiah kat aku masa hari guru (masa nak bagi malu2 kucing) hahaha, tapi bila da masuk tahun 6 perangai da makin berubah makin ego.. 

Aku bila nak masuk kelas tahun 6 jadi tak best sebab dia buat perangai tak buat kerja, tak hormataku kat depan dan paling tak best dia mempengaruhi kawan2 dia untuk tak buat jugak kerja,bersembang macam aku takde dalam kelas.. 

Aku jadi sedih aku nak bantu depa ni capai cita cita depa, keluar dari pulau ni timba ilmu tinggi2 balik pulau tuba boleh la jadi doktor ka apa ka..I shall not give up! Ya Allah beri lah aku kekuatan dan kesabaran dalam mendidikan anak-anak ku ini 😞

No comments:

Post a Comment

Reactions